Alvo to interesująco zapowiadająca się strzelanka sieciowa, która w bardzo dużym stopniu wzoruje się na popularnym Counter Strike: Global Offensive stając się niejako swego rodzaju odwzorowaniem rozgrywki na zupełnie inną platformę.
Wirtualna rzeczywistość otwiera przed wieloma studiami wiele kreatywnych ścieżek… jak również i tych znacznie mniej oryginalnych, które pozwalają ubrać podobne produkcje w zupełnie inne tytuły. Alvo będzie starało się przenieść popularnego CS-a na warunki wirtualnej rzeczywistości, gdzie będziemy mieli okazję wziąć udział w rozgrywce wymagającej od nas umiejętności, dokładności oraz sprytu.
W chwili obecnej nie możemy zbyt wiele powiedzieć o tym jak dobrze odwzorowany będzie to tytuł i jak wiele klasycznych mechanik będzie możliwych do zastosowania w wirtualnej rzeczywistości, możemy być jednak pewni, że deweloperzy dołożą wszelkich starań, aby wykorzystać popularność wspomnianej inspiracji i ewidentny brak na rynku.
W chwili obecnej wiemy, że Mardonpol szykuje dla nas trzy główne tryby, pierwszy bardzo klasycznych dla tego podgatunku opierający się o rywalizacji związanej z bombą, którą jedna drużyna zakłada w określonym punkcie, przy czym jednocześnie rywale starają się zapobiec temu, w najgorszym przypadku eliminując rywali lub rozbrajają zagrożenie. Poza Search and Destroy, znajdziemy także klasyk w postaci Free 4 All (każdy na każdego) oraz popularną w ostatnich latach Dominację (zajmowanie i utrzymywanie punktów).
Alvo ukaże się w 2018 roku na Oculus Rift, HTC Vive oraz Playstation VR z kontrolerem Aim. W tym miejscu można zapisać się do Beta Testów.
Alvo na Steam
Strona studia