Halo 6 cały czas pozostaje gdzieś tam na stołach deweloperskich, tymczasem przyjrzyjmy się pewnemu elementowi marketingu, który może okazać się mocnym punktem przy okazji zapowiedzi i promocji wspomnianej przyszłej odsłony.
Skoncentrujmy się na doświadczeniu Halo 5: Guardians & Warzone, które dzięki Microsoft HoloLens pozwoliło przed dwoma laty zabrać nas do niesamowitego świata przyszłości, gdzie ludzkość mierzy się z nowymi zagrożeniami.
Doświadczenie, które możecie zobaczyć było świetnym ruchem marketingowym, ponieważ gracze mogą spróbować czegoś co doskonale wprowadzi ich w świat gry i jej klimat.
Zapewne firma ponownie zdecyduje się wprowadzić podobne rozwiązanie przy okazji budowania „hype’u” przed premierą szóstej odsłony. Widać, że firma stara się skoncentrować przede wszystkim na zachowaniu jedności działów, dzięki czemu od razu widzimy jak sprawnie cały Microsoft pracuje na sukces poszczególnych produktów.
Pamiętajmy, że tego typu aplikacja będzie mogła trafić także do pozostałych urządzeń z rodziny Windows Mixed Reality.