More

    Out of Ammo ukaże się jeszcze w tym miesiącu na Playstation VR!

    Out of Ammo ukaże się już 30 stycznia 2018 roku na platformie Playstation VR, gdzie gracze będą mieli niebawem okazję do wcielenia się w dosłownie kwadratowych żołnierzy, którzy w ramach określony klas będą realizować się w walce oraz indywidualnych zadaniach. 

    O Out of Ammo trochę więcej wspominaliśmy w tym miejscu, w związku z czym zapraszam Was do tegoż wpisu po dokładne informacje czym jest gra i dlaczego warto się nią zainteresować. Produkcja RocketWerkz założone przez Deana Halla (znanego z gry DayZ) już za kilkanaście dni będzie miała okazję wciągnąć nas w atmosferę walki wojskowej. 

    Pomimo bardzo niepozornej grafiki warto zauważyć, że Out of Ammo stawia na kilka ciekawych systemów oraz mechanik, które mogą sprawić, że rozgrywka okaże się nie tylko świeża, ale także interesująca podczas starć z innymi graczami. 

    Zamówienia przedpremierowe możemy dalej składać w tym miejscu, przy okazji należy pamiętać, że każda osoba która zdecyduje się na ten krok otrzyma CastleStorm VR za darmo!

    [ngg_images source=”galleries” container_ids=”37″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_imagebrowser” ajax_pagination=”0″ order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

    Karta Gry

    Źródło: Informacja Prasowa

    Najnowsze wpisy

    Steam Awards – Wybierz grę VR roku 2019

    Do końca roku 2019 pozostało zaledwie kilka dni. W związku z tym na platformie Steam, rozpoczęło się coroczne głosowanie na najlepszą grę w minionym...

    Half Life: Alyx przetestowane na 8 zestawach VR. Zobacz efekty!

    Half Life: Alyx zostało przetestowane na 8 różnych zestawach VR przez kanał Adam Savage’s Tested. Jeżeli kojarzy Wam się z czymś nazwa tego kanału,...

    Half Life: Alyx – wymagania sprzętowe oraz cena. Już je znamy!

    W Steam pojawiły się informacje na temat zalecanych wymagań sprzętowych naszego komputera, ceny samej gry oraz parę innych ciekawych informacji. Jak prezentuje się zatem...

    ARCore Depth API – Google zajął się problemem głębi w technologii AR

    Dlaczego technologia AR (Augmented Reality - rozszerzonej rzeczywistości) stoi w miejscu i nic ciekawego się na nią nie pojawia? To znaczy w mojej ocenie...

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here