Star Wars Battlefront II nie otrzyma wsparcia dla technologii wirtualnej rzeczywistości. Co to dla nas oznacza i jak wypadać będzie Star Wars Battlefront II bez VR?
Z pewnością przebiegnie to dosyć standardowo, ponieważ ostatnim razem mieliśmy tak naprawdę do czynienia jedynie z uciętą dodatkową zawartością. Poprzednia była sprytnym zabiegiem marketingowym, dodatkowo wspieranym przez Sony. Tym razem jednak EA oraz Disney zdecydowało, że nie opłaca się czegoś takiego tworzyć w efekcie czego nie mamy co liczyć na coś nowego dla VR…
Szczególnie może być na tego faktu żal, ponieważ poprzedni, specjalny dodatek był naprawdę dobry. Niestety tym razem nie otrzymamy tak dobrego doświadczenia, ale być może za pewien czas twórcy zaoferują nam wysokiej jakości doświadczenie na wirtualną rzeczywistość.
Star Wars Battlefront II zadebiutuje 17 listopada 2017 roku na PC, PS4 oraz XONE.
Źródło: metro