More

    PGW 2017: Stifled, czyli ciemność w VR może robić wrażenie?

    Stifled to nowa produkcja Gattai Games, które zdecydowało postawić się na bardzo ograniczoną oprawę wizualną, która może okazać się zaskakującą produkcję stawiającą na mroczną atmosferę oraz przerażenie w postaci zagrożenia zmieniającego obraz gry.

    Zgodnie z tym co możemy zobaczyć na poniższym materiale wszystko teoretycznie ogranicza się o absolutny mrok oraz białe linie, które stanowić będą krawędzie wszystkich obiektów. Różnice stanowić będzie jednak wynikać z momentów przerażających i strasznych, które wynikać mają miedzy innymi z powodu pojawiających się stwory i innego typu maszkary.

    Oprawa wizualna bazuje w tej chwili na trzech kolorach (czarny, czerwony i biały), które mają wpływać na nasz odbiór jednocześnie wpływając pozytywnie na działanie gry i nasze wrażenia z rozgrywki. Póki co obiekty zdają się być mimo wszystko dosyć dokładne, co może potwierdzać to, że nikt nie chce na siłę poszukać największych oszczędności w kwestii wydajności.

    Stifled zapowiada się naprawdę obiecująco, choć osobiście wciąż mam kilka wątpliwości co do chęci i pomysłu na skorzystanie z tej stylistyki.

    Stifled zadebiutuje na Playstation VR, Oculus Rift oraz HTC Vive

    Galeria Stifled:

    [ngg_images source=”galleries” container_ids=”41″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_imagebrowser” ajax_pagination=”0″ order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

    Najnowsze wpisy

    spot_imgspot_img

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    spot_imgspot_img