DOOM VFR doczekało się sześciu nowych screenów, które obrazują nam kilka ciekawych elementów stanowiąc jednocześnie dosyć dziwną mieszankę elementów mając za zadanie promować grę.
Zacznijmy od ujęć teoretycznie z gry, które obrazują nam DOOM Slayera z granatem w lewej dłoni, co ewidentnie sugeruje, że zabraknie możliwości posługiwania się dwiema pukawkami. O ile jeszcze te grafiki prezentują się realnie…
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”14″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_slideshow” gallery_width=”600″ gallery_height=”400″ cycle_effect=”fade” cycle_interval=”10″ show_thumbnail_link=”1″ thumbnail_link_text=”[Pokaż miniatury]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
… o tyle jednak dwa ujęcia z map prezentują się niemożliwie wręcz i nie maja zbyt wiele wspólnego z poziomem prezentowanym na pozostałych screenshota. Mam niestety spore obawy, ponieważ ostateczna wersja i tego typu ujęcia mogą okazać się naprawdę mocno podbite, bądź działające na najmocniejszych i najdroższych kartach graficznych połączonych w trybie SLI.