Justice League AR? Warner Bros zapowiada, że wykorzysta rozszerzoną rzeczywistość do promocji swojego hitowego filmu! Ta technologia została już raz przez wytwórnie wykorzystana podczas Batman v. Superman, jednak być może tym razem odbędzie to na znacznie większą skalę.
Hasło #JoinTheLeague będzie bardzo mocno związane z tą inicjatywą, która jest jedną z wielu części promocji tego gigantycznego wydarzenia kinowego.
„Najbardziej znani super bohaterowie DC łączą się na wielkim ekranie po raz pierwszy w historii, co jest prawdziwą epicką rozrywką” – powiedziała Pam Lifford, prezes, działu konsumenckiego firmy Warner Bros. „Jesteśmy skłonni, aby rozszerzyć doświadczenie fanów, całkowicie zanurzając ich we wszystkich wątkach Justice League. Dzięki wieloaspektowemu programowi oferującemu produkt najwyższej jakości, WBCP przekazuje fanom to, co chcą, aby przyłączyć się do akcji „.
Niestety wciąż nie wiemy zbyt wiele na temat całej akcji, jednak być może tym razem twórcy przygotują coś dla bardzo szerokiego grona odbiorców na całym świecie wykorzystując do tego smartfony. Póki co musimy zaczekać na większą ilość informacji…