Disney coraz mocniej stara się promować swój najnowszy film z cyklu Gwiezdne Wojny – Ostatni Jedi, który zadebiutuje jeszcze w tym roku. Tym razem zdecydowano się wprowadzić markę Star Wars do rozszerzonej rzeczywistości, która może stanowić świetny aparat promocji całej marki.
Na świecie pojawiło się przeszło 20 tysięcy, które po najechaniu aparatem zmieniają się nie do poznania, a to wszystko ożywa za sprawą rozszerzonej rzeczywistości. W social media obecnie zdjęcia i filmy można oznaczać hasztagiem #FindtheForce.
Deweloperzy przygotowali mnóstwo elementów związanych z filmem, które z pewnością będą cieszyć fanów. Widać po raz kolejny, że Disney bardzo mocno eksploruje najnowsze technologie będąc cały czas na topie.
Osobiście jestem zachwycony tym jak skutecznie działa gigant i jak świetnie potrafi szukać ciekawych opcji do promocji swoich produktów.
Karta na Google Play
Karta na iTunes