More

    Aplikacja Star Wars wprowadza rozszerzoną rzeczywistość

    Disney coraz mocniej stara się promować swój najnowszy film z cyklu Gwiezdne Wojny – Ostatni Jedi, który zadebiutuje jeszcze w tym roku. Tym razem zdecydowano się wprowadzić markę Star Wars do rozszerzonej rzeczywistości, która może stanowić świetny aparat promocji całej marki. 

    Na świecie pojawiło się przeszło 20 tysięcy, które po najechaniu aparatem zmieniają się nie do poznania, a to wszystko ożywa za sprawą rozszerzonej rzeczywistości. W social media obecnie zdjęcia i filmy można oznaczać hasztagiem #FindtheForce

    Deweloperzy przygotowali mnóstwo elementów związanych z filmem, które z pewnością będą cieszyć fanów. Widać po raz kolejny, że Disney bardzo mocno eksploruje najnowsze technologie będąc cały czas na topie. 

    Osobiście jestem zachwycony tym jak skutecznie działa gigant i jak świetnie potrafi szukać ciekawych opcji do promocji swoich produktów.

    Karta na Google Play

    Karta na iTunes

    Najnowsze wpisy

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here